Knif Trygghet Forsikring AS er det ledende selskapet innen forsikring for kristen-Norge. Selskapet tilbyr forsikring innen de fleste bransjer, og har i dag rundt 8000 organisasjons- og privatkunder, samt to agenter. Knif Trygghet har en solid økonomi, og er et selskap i vekst. Vi er 43 ansatte og holder til i Oslo sentrum.
Vi søker etter deg med sans for risikostyring og internkontroll, som vil bidra til å sikre måloppnåelse og gode resultater for Knif Trygghet. Er du opptatt av forbedring og utvikling, og samtidig motiveres av å jobbe i et verdibasert forsikringsselskap, oppfordrer vi deg til å søke!
Knif Trygghet er i vekst og vi har behov for å øke kapasiteten i avdeling for risikostyring. Arbeidsoppgavene er varierte og utfordrende, og du vil jobbe ut mot ulike deler av virksomheten.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Oppfølging og kontroll av selskapets risikostyring og internkontroll
- Oppfølging av risikoområder for operasjonell risiko, utkontraktert virksomhet/agenter, klagebehandling, hvitvasking m.fl.
- Kapitalkravsberegninger og Solvens II-rapportering
- Prosessforbedringer og utvikling av KPI-rapporter
- Oppfølging av reassuranse
Vi vil gjerne at du har:
- Høyskole/universitetsbakgrunn, samt bred erfaring fra forsikringsbransjen
- Kunnskap og erfaring med risikostyring, internkontroll, Solvens II og reassuranse
- Juridisk forståelse og kjennskap til sentralt lovverk for forsikringsbransjen
- Erfaring med prosessforbedring, og er grundig, strukturert og produktiv
- Gode kommunikasjonsferdigheter og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode IT-ferdigheter
Vi kan tilby:
- Spennende arbeidsoppgaver og utviklingsmuligheter
- Godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale, gode pensjons- og forsikringsordninger
Dersom du synes dette høres interessant ut, ring gjerne for en uforpliktende samtale til Elisabeth Kjærnes Khantatat, risikostyringssjef, på tlf. 40 40 59 82. Du kan også ta kontakt på e-post elisabeth.kjernes@kniftrygghet.no.
Søknadsfrist: Snarest mulig, senest innen 1. mars 2017