Kundebehandler

I 1952 ble IKOs Læremidler AS etablert som et eget selskap eid av IKO, med formidling av materiell som hovedoppgave. I 1985 skiftet selskapet navn til IKO-Forlaget AS, og i dag framstår det som et solid forlag med hovedvekt på bøker, musikk og andre produkter rettet mot barn. Samtidig gis det ut bøker og veiledningsmateriell for menigheter, kirkelig ansatte og foreldre, i tillegg til bøker på det religionspedagogiske området. IKO-Forlaget AS har en selvstendig økonomi og drives etter vanlige forretningsmessige prinsipper.

100% fast stilling


Vi søker en serviceinnstilt og systematisk medarbeider. Hos IKO blir du en viktig del av et tverrfaglig felleskap.

Arbeidsoppgaver:

  • Telefonhenvendelser og andre kundehenvendelser.
  • Medlemsservice for Dåpsklubben Tripp Trapp.
  • Resepsjonsoppgaver
  • Ordrebehandling
  • Andre oppgaver i administrasjonsavdelingen

 

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt
  • Punktlig
  • Systematisk og nøyaktig
  • Gode kommunikative evner

 

Formelle krav:

Flytende norsk, både muntlig og skriftlig.


God kjennskap til norsk kirkeliv er en fordel.

Opplæring i kundedatabasesystem vil bli gitt.

 

Ansatte må arbeide i samsvar med IKOs basis og formål. Lønn etter KAs lønnsregulativ.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til forlagssjef Heidi J. Andersen.
E-post: heidi.andersen@iko.no eller telefon: 971 85 335.

 

Se også IKOs nettsider www.iko.no

Søknadsfrist: 2.mai

Søknad med CV sendes på e-post post@iko.no eller per post til IKO-Forlaget, Pb 2623 St. Hanshaugen, 0131 Oslo.

Arbeidsgiver IKO - Kirkelig pedagogisk senter
Kategori Salg, media og markedsføring
Arbeidssted Oslo
Publisert 2017-04-04
Søknadsfrist 2017-05-02
Stillingstype Fast
Antall stillinger 1
Sektor Privat
Søk på stillingen
IKO - Kirkelig pedagogisk senter

Oslo
Områder  
Vis alle områder
Sortér etter 

Ledige stillinger