Stillingens ansvarsområde er bl.a.
- Den daglige driften av gravferdsforvaltningen.
- Utsending og oppfølging av festefornyelser.
- Ordningen med forhåndsbetalt gravstell.
- IKT – superbrukerrolle for hele virksomheten
- Kundebehandling og fakturering
- Adm. av sentralbord, nøkkelordning og postrutiner.
- Saksbehandling
- Oppfølging av personer på arbeidstrening og praksis.
- Oppfølging mot ulike samarbeidspartnere som f.eks NAV, Arbeid og vekst, bedriftshelsetjenesten.
- Innkjøpsansvar kontorrekvisita, renholds artikler m.m.
- Arbeid med HMS – helse-miljø og sikkerhet.
- Sekretær og saksforbereder for AMU – arbeidsmiljøutvalget.
- Bistå andre deler av administrasjonen ved behov.
Viktige kvalifikasjoner:
- Krav om relevant høyere utdanning.
- God kompetanse innen administrasjon, ledelse og økonomi. Erfaring vil bli vektlagt i tillegg til utdanning.
- Kjennskap til offentlig saksbehandling.
- Kjennskap til kirkelig forvaltning og organisering.
- God erfaring med bruk av IKT.
- Det legges vekt på fleksibilitet, god vurderingsevne, gode samarbeidsevner og personlig egnethet.
- Medlemskap i Den norske kirke
- Det er en forutsetning at søkeren behersker skriftlig og muntlig norsk godt.
Personlige egenskaper:
- Utviklingsorientert og engasjert
-Trygg og ansvarsfull.
-Gode kommunikasjonsevner.
-Evne til å jobbe selvstendig og i team.
-Lyst og evne til å utvikle virksomheten i tråd med gjeldende lovgiving og fellesrådets målsettinger.
-Lyst og evne til å utvikle virksomhetens digitale løsninger
Hva tilbyr vi:
-Lønn- og arbeidsvilkår etter gjeldene avtaleverk i KA sektor, og tilsetting i samsvar med kvalifikasjonskrav.
-Kontor er sentralisert i felles administrasjonslokaler sentralt i Halden, og den som blir ansatt vil inngå i kirkens øvrige stab.
- Bedriftshelsetjeneste
-Pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse, og av lønnen trekkes det 2 % i pensjonsinnskudd.
Nærmere opplysninger ved hendvendelse tir-fre mellom 10-14 til administrasjonsleder Torild Hauge tlf. 69179540 eller kirkeverge Jan Ivar Andreassen tlf. 69179542 mob. 90659492.
Søknad med CV referanser, rett kopi av vitnemål og attester sendes:
Halden kirkelige fellesråd Os allé 13, 1777 Halden mail: fellesraadet@kirkenshus.halden.no
Søknadsfrist: 20 august 2018