Key Account Manager innen storhusholdning

KNIF AS jobber ut mot ideelle og frivillige organisasjoner og virksomheter i Norge, og er eid av flere kirkelige og kristne organisasjoner. Vi tilbyr et bredt spekter av produkter og tjenester innenfor drift, administrasjon og økonomi. Innkjøpsavtaler for en god del av disse varene og tjenestene fremforhandles og markedsføres gjennom Knif Innkjøp. De viktigste produktområdene for Knif Innkjøp er mat og renhold, kontor og administrasjon, bank og finans, eiendom og strøm, reiseliv og IT. Andre forretningsområder i KNIF er forsikring, regnskaps-/økonomitjenester og innsamling. For mer informasjon, se knif.no.

Knif Innkjøp er i kraftig vekst, og vi opplever stor etterspørsel etter våre varer og tjenester. Vi søker nå en ny nøkkelperson til en spennende stilling som KAM innen storhusholdning. Du vil få ansvar for en egen kundeportefølje og arbeide tett sammen med dyktige kollegaer i salgsteamet.

Vi ser etter deg som er en god relasjonsbygger og kan vise til gode salgsresultater. Du har et sterkt engasjement for å tilby markedets beste avtaler til ideelle og frivillige organisasjoner og virksomheter  i det norske markedet.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Nysalg og mersalg til nye og eksisterende medlemmer / kunder
  • Håndtere og utvikle egen kundeportefølje
  • Løpende kontakt med kunder og andre forbindelser for å avklare behov og forventninger
  • Utarbeide tilbud og gjennomføre forhandlinger  

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Relevant utdanning
  • Det er positivt om du har erfaring fra storhusholdningsbransjen
  • Kan vise til gode salgsresultater
  • Grunnleggende forståelse for alle kategorier KNIF Innkjøp jobber innenfor
  • God kunnskap om, og forståelse for, KNIF sitt kjernemarked
  • God økonomiforståelse
  • Arbeider effektivt med digitale arbeidsverktøy
  • Førerkort klasse B
  • Gode språkferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig

VI SØKER DEG SOM:

  • Evner å kommunisere godt  
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Målbevisst
  • Initiativrik og selvstendig
  • God relasjonsbygger

VI TILBYR:

  • En meningsfylt arbeidshverdag hvor man vil jobbe med faglige utfordringer i en verdibasert sammenheng
  • Store muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • God pensjons- og forsikringsordning

Arbeidssted enten ved vårt kontor i Oslo sentrum eller i Kristiansand. En god del reiseaktivitet må påregnes.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. +47 411 02 200, eller rådgiver Tuva Kvalevaag Simensen, tlf. +47 476 54 822.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

 

Søknadsfrist:  16. juni – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.

Arbeidsgiver KNIF Innkjøp
Kategori Salg, media og markedsføring
Arbeidssted Oslo eller Kristiansand
Publisert 2019-05-20
Søknadsfrist 2019-06-16
Stillingstype Fast
Antall stillinger 1
Sektor Privat
Søk på stillingen
KNIF Innkjøp
Kristiansand
Områder  
Vis alle områder
Sortér etter 

Ledige stillinger