Vi søkjer etter ein positiv og serviceinnstilt person til stillinga som kontorleiar ved Møre bispedømmekontor.
Du ivaretar nøkkelfunksjonar ved kontoret m.o.t. planlegging og gjennomføring av møter og arr. Du har drift-, økonomi- og administrasjonsfunksjonar og har sentrale oppgåver knytt til gjennomføring av dei kyrkjelege vala. Du gir leiarstøtte og samhandlar med begge avdelingane ved kontoret. Stillinga er lagt til personalavdelinga.
Vi nyttar P360/Emeetings i sakshandsaming og møteadministrasjon, Xledger/Aditro som rekneskap og lønssystem, Microsoft office som administrative system. Vi nyttar intranett «Kirkebakken», Teams og kyrkja sitt eige konferanse/møte-utstyr til (digitale) møter og videokonferansar. Eiga nettside og facebook blir nytta i ekstern kommunikasjon. Kontorleiar har fast arbeidsstad ved bispedømmekontoret i Molde.
Dersom ein søkjar ikkje ønskjer namnet sitt på den offentlege søkjarlista, må dette grunngjevast i søknaden. Grunnane vil bli vurdert individuelt, og dersom bispedømeadministrasjonen ikkje finn dei tilstrekkelege, vert søkjaren kontakta før søkjarlista vert offentleggjort.
Arbeidsoppgåver
- Dagleg drift av bispedømmekontoret.
- Medansvar for tilrettelegging og gjennomføring av møter ved bispedømmekontoret og i regi av bispedømmet
- Sekretær med ansvar for gjennomføring av kirkeval.
- Leiarstøtte for stiftsdirektør og biskop.
- Sakshandsaming.
- Bindeledd med nasjonale einingar innanfor økonomi, arkiv, IT og telefoni.
- Utføre oppgåver knytte til økonomi, post/arkiv.
- Oppfølging av innkjøp og avtalar.
- Utvikle og utøve interne rutinar og system.
Kvalifikasjonar
- Utdanning på høgskulenivå.
- Relevant erfaring.
- God kunnskap om kyrkjeleg verksemd og organisering.
- God kunnskap om bruk av elektronisk-, administrative system.
- Gode kommunikasjonsevner.
- Medlemskap i Den norske kyrkja.
- Møre bispedømme har nynorsk som administrasjonsspråk og søkjar må opplyse om han/ho kan nytte både nynorsk og bokmål.
- Den som får tilbod om stillinga må leggje fram politiattest, jf. Lov om tros- og livssynssamfunn § 20.
- Søkjaren må ha førarkort og disponere eigen bil
Personlege eigenskapar
- Evne til tverrfagleg samarbeid og planlegging
- Evne til sjølvstendig arbeid og initiativ, tidvis med høgt arbeidstempo
- Gode samarbeidsevner, integritet og evne til å oppmuntre, inspirere og utfordre
- God formidlingsevne og god skriftleg og munnleg framstillingsevne på nynorsk/bokmål
Vi tilbyr
- Løn i stillingskode 1071 Kontorleiar i tariffområde for KA. Godtgjersler og tilskot etter dei vilkår som til kvar tid er fastsette.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse.
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid.
- Gode kontorlokale sentralt i Molde.
- Møre bispedøme arbeider for å oppnå balansert alders- og kjønnssamansetting og ønsker å legge til rette for menneske med redusert funksjonsevne.
- Møre bispedømme har avtale om IA (inkluderande arbeidsliv). Den som vert tilsett må rette seg etter endringar i lover, tariffavtalar, særavtalar, reglement m.m. og andre avgjerder som kan ha verknad på gjeremåla i tenesta.
Møre bispedømme omfattar Møre og Romsdal fylke og består av 96 sokn og 32 kyrkjelege fellesråd fordelt på 7 prosti. Møre bispedømmekontor er felles administrasjon for Møre biskop og Møre bispedømmeråd. Bispedømmerådet har plan-, budsjett- og økonomiansvar, fordeler ressursar, tilsett i prestestillingar og er godkjennings- og klageorgan. Møre biskop er tilsynsorgan for kyrkjeleg verksemd og tilsette, leier prestetenesta og er godkjenningsorgan for kyrkjer og lokalkyrkjeleg planverk.
Bispedømmekontoret er i tidsmessige lokale og ligg sentralt i Molde. Kontoret er delt i to fagavdelingar; Avdeling Kyrkjefag og Avdeling HR. Etter omorganisering er ein del merkantile funksjonar innanfor arkiv, økonomi/løn, IT og telefoni er lagt til nasjonale einingar som gjer oppgåver på vegner av bispedømma og Kyrkjerådet. All sakshandsaming og store delar av møtehandsaminga er fullelektronisk, tilsvarande gjelder for økonomi/løn og andre merkantile funksjonar.