Kirkepartner AS Kirkepartner skal bidra til å samle enhetene i Den norske kirke til ett IKT-rike, med felles verktøy for alle medarbeidere, og likt servicenivå til alle, der kirkens brukere er i sentrum.

Kundeansvarlig

Er du løsningsorientert og ønsker å skape de beste kundeopplevelsene?
Beskrivelse av rollen:
Gjennom standardiserte fellesløsninger, god informasjonsflyt og automatisering har Kirkepartner sammen med Den norske kirke bygget en grunnmur for tjenestene de ansatte benytter.  Kirkepartner søker en kundeansvarlig som vil jobbe med rådgivende salg av disse tjenestene. Du vil også følge kunden gjennom hele kundeforholdet til Kirkepartner. I tillegg til kundeoppfølging og salg må du kunne håndtere administrative oppgaver og annet forefallende arbeid. Du vil arbeide tett opp mot kundekontakter og systemeiere for å skape merverdi i våre produkter og sørge for at kunden får maksimal nytte av våre gode løsninger. Hvis du brenner for digitale løsninger som kan gjøre hverdagen enklere for våre medlemmer og ansatte, kan dette være jobben for deg. Dette er en utfordring og utviklingsmulighet av de sjeldne. 

Vi tilbyr:
  • Mulighet til å delta aktivt i digitaliseringen av Den norske kirke
  • Et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø, med hyggelige og engasjerte kollegaer 
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Gode utviklingsmuligheter 
  • Moderne lokaler i Oslo Sentrum, 5 minutters gangavstand unna Oslo S
  • Fleksitid
Dine ansvarsområder:
  • Forstå og sette deg inn i kundes behov og rammebetingelser
  • Organisering og tilrettelegging av kundemøter og samlinger
  • Avtaleutarbeidelse sammen med funksjonelle og tekniske ressurser
  • Oppfølgning av kundeforhold og skape merverdi i våre tjenester for kunden
  • Gjennomføre kundekontakt via teams, telefon og fysiske møter
  • Planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter
  • Bidra i dialog med systemeiere sammen med tekniske ressurser fra Kirkepartner om videreutviklingen av tjenestene
Vi ser etter deg som:
  • Har gode formidlingsevner og er nøyaktig i ditt arbeid
  • Jobber strukturert med god helhetsforståelse
  • Er serviceinnstilt og engasjert 
  • Er flink til å prioritere og har stor gjennomføringsevne
  • Er løsningsorientert, selvdreven og initiativrik
For å lykkes hos Kirkepartner mener og tror vi at du har:
  • Noen års arbeidserfaring, stort pluss hvis du har kjennskap til hvordan kirken er organisert
  • God data- og systemforståelse, og interesse for digitale systemer
  • Stor forståelse av samspillet mellom digitale løsninger og god rådgivning
I denne rollen er det en fordel med førerkort klasse B, men ingen krav. 

Høres dette interessant ut? Send gjerne en søknad som forteller hvorfor du er den rette personen for Kirkepartner. Har du spørsmål til stillingen så ta kontakt med Senior rekrutteringsrådgivere, Pia Øisang på telefon 45 67 91 98 eller e-post: pia.oisang@glasspaper.no
 

Om arbeidsgiveren

I kirken handler digitalisering om mer enn bare tekniske løsninger det handler om å gjøre kirken tilgjengelig for deg. Kirkens digitale løsninger skal ha brukernes behov i sentrum og legge til rette for aktiv oppfølging fra kirken. Digitalisering av oppgaver og tjenester handler både om økt service og tilgjengelighet for medlemmer og innbyggere og om å effektivisere arbeidet for medarbeidere og frivillige
Kirkepartner leverer sammenhengende IKT tjenester med fokus på personvern og informasjonssikkerhet til Den norske kirke. Kirkepartner er kirkens interne leverandør av IKT-tjenester og eies av Den norske kirke.

Les mer på kirken.no/digitalisering

 

Kontaktinformasjon:

Pia Øisang

Senior rådgiver

Tlf: 456 79 198

Arbeidsgiver Kirkepartner AS
Kategori IT
Arbeidssted Fred Olsens Gate 1, 0152 Oslo
Publisert 2022-11-16
Søknadsfrist 2022-12-21
Stillingstype Fast, 100%
Antall stillinger 1
Sektor Privat
Søk på stillingen
Kirkepartner AS
Fred Olsens gate 1
152 Oslo
Områder  
Vis alle områder
Sortér etter 

Ledige stillinger